donderdag 11 december 2008

Zelfbouw scooter project winter 2008-2009

Na wat tochtjes met een Gavin DVP of onderwaterscooter was ik verkocht: Scooter zijn echt gaaf speelgoed en je kan er op plaatsen komen waar je anders alleen maar van kan dromen.
Probleem is dat die dingen best wel kostbaar zijn. Nu heb ik ervaring opgedaan met een paar andere knutsel projecten en ik heb een draaibankje staan. Na wat vooronderzoek heb ik besloten dat ik voor minder dan €1000,- een serieus model scooter kan bouwen die aan mijn hoge eisen voldoet.

Met behulp van een een aantal duikforum vrienden (pKuyper, DuikRob en ScubaRoel ) ben ik al een aardig eind op weg.
Tijdens het ontwerpen en bouwen zal ik regelmatig wat posten zodat we wat van elkaar kunnen opsteken.

Omdat het een vrij lang draadje zal worden hou ik een index bij zodat je snel naar een bepaalde fase in het project kan springen.

Met vriendelijke groet, Peer.


Van Algemeen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten